Мектеп педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
Мектеп педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
Мазмұны | Әдісі | мерзімі | Жауапты | ||
Ұйымдастыру кезеңі | |||||
2021-2022 оқу жылындағы «қашықтықтан оқыту үлгісіндегі» психологиялық қызметтің жылдық бойынша атқарылатын жұмыс жоспарын түзу, бекіту | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог | ||
Тамыз педагогикалық кеңесінің шешіміне сәйкес жаңа оқу жылында 1сыныптарға қабылданатын оқушылардың тізімін алу, жинақтау жұмыстары. | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог | ||
Психологиялық жұмыстарды кедергісіз жүргізу мақсатында кабинетті жабдықтау жұмыстары. | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог | ||
Мектеп әкімшілігімен бірлескен жұмыстарды жоспарлау (мектептің жылдық жоспарына сай педагогикалық кеңестерде қаралатын мәселелер, бестік одақ жоспарлары т.б) | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог | ||
Диагностика (қыркүйек) | |||||
1сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау | Керн Йерасек тесті | қазан | Педагог-психоло | ||
2-4 сыныптары оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау | «Бейімделуін анықтау» сауалнама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
5-8, 9 сыныптары оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау | «Бейімделуін анықтау» сауалнама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | «Танымдық процестерді зерттеу» әдістері | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қорытындылау жұмыстары | Анықтама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Түзету-дамыту жұмыстары | |||||
Бастауыш сынып оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау сауалнамасының қорытындысы бойынша жұмыс | «Сәлеметсің бе мектеп» ? бейімделу ойын - жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Жоғары және орта буын оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау сауалнамасының қорытындысы бойынша жұмыс | Жаттығу-ойын түрінде | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қорытындылау жұмыстары | Анықтама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қосымша жұмыстар т,б | |||||
Кеңес беру жұмыстары(қыркүйек) | |||||
Бастауыш сынып оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау сауалнамасының қорытындысы бойынша оқушы-ата-ана-мұғалімге кеңес беру | «Уйде баланы білім алуын қалай ұйымдастыруға болады?» кеңес беру | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Жоғары және орта буын оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімділігін анықтау сауалнамасының қорытындысы бойынша оқушы-ата-ана-мұғалімге кеңес беру | «Уйде баланы білім алуын қалай ұйымдастыруға болады?» кеңес беру | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қорытындылау жұмыстары | Анықтама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Алдын алу, ағарту жұмыстары | |||||
Бастауыш сынып оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімделуіне қатысты алдын алу шаралары | Қашықтықтан оқытудағы оқушылар мен ата –аналарға, мұғалімдерге шағын лекция және ұсыныстар | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Жоғары және орта буын оқушыларының қашықтықтан оқытуға бейімделуіне қатысты алдын алу шаралары | Қашықтықтан оқытудағы оқушылар мен ата –аналарға, мұғалімдерге шағын лекция және ұсыныстар | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қорытындылау жұмыстары | Анықтама | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Оқушылардың жеке диагностикалық картасын жасау, әлеуметтік портреттін толтыру | Карта толтыру | қыркүйек | Педагог-психоло | ||
Қорытындылау жұмыстары | Анықтама | қыркүйек | Педагог- психолог | ||
«Бес терек» жобасы бойынша кабинеттік талдау | Анықтама | қыркүйек | Педагог-психолог | ||
«Бес терек» жобасы бойынша кабинет талдауы негізінде тәуекел тобының «Қызыл,сары,жасыл» деңгейлерін анықтау | Аутодеструктивті мінез-құлық бойынша тәуекел тобын анықтау алгоритмі | қыркүйек | Педагог-психолог | ||
Диагностика «Бес терек» (қазан) | |||||
1-4 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Менің арманым» эссе «Бес терек» жобасы бойынша | қазан | Педагог-психолог | ||
5-8 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | « Менің отбасым» эссе «Бес терек» жобасы бойынша | қазан | Педагог-психолог | ||
9 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | « Менің ең жақын досым» эссе бестерек жобасы | қазан | Педагог-психолог | ||
Жоғары сынып оқушылары арасында құқықбұзушылықтың алдын алу жұмыстары | Анонимді сауалнама | қазан | Педагог-психолог | ||
Жұмыстың қорытындысы | Анықтама | ||||
Түзету-дамыту жұмыстары (қазан) | |||||
1-4 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Сергіту ойын жаттығулар | қазан | Педагог-психоло | ||
5-8 сыныптары оқушыларының арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Отбасы, ата-ана туралы видео роликтер | қазан | Педагог-психоло | ||
9 сыныптары оқушыларының арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Достық туралы видео роликтер | қазан | Педагог-психоло | ||
Құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Әлімжеттік не екенін білесің бе?» видеоролик | қазан | Педагог-психолог | ||
Үйде оқитын оқушылармен психологиялық жұмыс | Танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында ойын жаттығулар | қазан | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру жұмыстары (қазан) | |||||
1-4 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | «Үйде баланы білім алуын қалай ұйымдастыруға болады?» кеңес беру | Қазан | Педагог-психолог | ||
5-8 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | «Үйде баланы білім алуын қалай ұйымдастыруға болады?» кеңес беру | қазан | Педагог-психолог | ||
9 сыныптары оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | «Үйде баланы білім алуын қалай ұйымдастыруға болады?» кеңес беру | қазан | Педагог-психолог | ||
Диагностика (Бес терек) қараша | |||||
1-4 сыныптары оқушыларына «Бес терек» жобасы бойынша әдістеме | «Отбасы суреті» арт терапия әдістемесі | қараша | Педагог-психолог | ||
5-9 сыныптары оқушыларына «Бес терек» жобасы бойынша проективті әдіс | «Үй. Адам. Ағаш» проективті әдіс (авторы Дж. Бук) | қараша | Педагог- психолог | ||
Қорытынды жұмыс | Анықтама | қараша | Педагог-психолог | ||
Тузету-дамыту (қараша) | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Отбасы, ата-ана туралы видеоролик | Қараша | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Өз көңіл-күйіңді қалай басқаруға болады? Видео ролик | Қараша | Педагог-психолог | ||
Жұмыстың қорытындысы | Анықтама | ||||
Кеңес беру жұмыстары(қараша) | |||||
Жоғары және орта буын оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Аутодеструктивті мінез- құлықтың алдын алу бойынша оқушыларға кеңес беру,жадынама | қараша | Педагог-психолог | ||
Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша ата-аналар мен мектеп ұжымымен жұмыс | Кеңес беру «Ұлт боламын десең,ұл-қызыңды тәрбие»Видео роликтер | қараша | Педагог-психолог | ||
Алдын алу, ағарту жұмыстары (қараша) | |||||
Ертежүктіліктің алдын алу бойынша жұмыстар | «Ерте жүктіліктің жасырын жақтарын білесің бе?» видео ролик | қараша | Педагог-психолог | ||
Зиянды әдеттерге әуес болудың алдын алу, болдырмау бойынша жұмыстар | «Зиянды әдет-қоғамдық дерт» видео ролик | Жыл бойы қажеттілігіне қарай | Педагог-психолог | ||
Диагностика «Бес терек» (желтоқсан) | |||||
«Бес терек» жобасы бойынша сауалнама | Психологтың сауалнамасы | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
«Бес терек» жобасы бойынша проективті әдіс | «Аяқталмаған сөйлемдер» әдістемесі | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Тузету-дамыту желтоқсан | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Өмір бумеранг» видеоролик | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Жақсылық жақсылықпен қайтады» видеоролик | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Зорлық зомбылықтың алдын алу бойынша ата-аналармен жұмыс | «Балаңызбен дос сырлас бола білесіз бе?» Видео ролик | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру жұмыстары (желтоқсан) | |||||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы зорлық зомбылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Зорлық –зомбылық алдын алу бойынша түсіндірме жұмыстар,кеңес беру | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Жас мамандармен жұмыс | «Сабақта кездесетін қиындықтарды жеңу жолдары»лекция | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Алдын алу, ағарту жұмыстары (желтоқсан) | |||||
Ерте жүктіліктің алдын алу бойынша жұмыстар (жоғары сынып қыздарына) | Түсіндірме жұмыстар | Желтоқсан | Педагог-психолог | ||
Диагностика (қаңтар) | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Зорлық -зомбылықтың алдын алу бойынша анонимді сауалнама | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы зорлық- зомбылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Зорлық -зомбылықтың алдын алу бойынша анонимді сауалнама | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Жоғары сынып оқушыларының кәсіби бағдар бойынша мамандық таңдауға бейімділігін анықтау | Д.Голландтың «Мамандыққа икемділікті анықтау» тесті | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Түзету-дамыту (қаңтар) | |||||
Зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ата-аналармен жұмыс | «Балаңызбен дос,сырлас бола білесіз бе» видеоролик | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Жоғары сынып оқушыларының кәсіби бағдар бойынша мамандық таңдауға бейімділігін анықтау | «Кәсіптік бағыт – бағдар беру» видео ролик | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру (қаңтар) | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша кеңес беру жұмыстары | Зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы кеңес беру,түсіндіру жұмыстары | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы зорлық- зомбылықтың алдын алу бойынша кеңес беру жұмыстары | Зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы кеңес беру,түсіндіру жұмыстары | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Ата-аналарға кәсіби бағдар бойынша түсіндірме жұмыстары | «Сіздің балаңыз үшін мамандықты кім таңдайды?» видео роликтер, кеңес беру, түсіндірме жұмыстар | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Алдын –алу, ағарту жұмыстары (қаңтар) | |||||
Ертежүктіліктің алдын-алу | « Қызды қырық үйден тыю» шағын лекция, жадынама | қаңтар | Педагог-психолог | ||
«Сенім телефонына» түскен өтініштермен жұмыс | Әлеуметтк-диспетчерлік жұмыс | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Әскери шақырушылармен жұмыс | Психологиялық зерттеу | қаңтар | Педагог-психолог | ||
Диагностика (ақпан) | |||||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы діни экстримизмнің алдын алу бойынша жұмыстар | Діни экстримизмнің алдын алу бойынша анонимді сауалнама | Ақпан | Педагог-психолог | ||
Түзету-дамыту (ақпан) | |||||
Бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс | Сабаққа зейіндікті арттыруға арналған жаттығулар | Ақпан | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы діни экстримизмнің алдын алу бойынша түзету-дамыту жұмыстары | Кеңес беру, видео роликтер, жадынамалар | Ақпан | Педагог-психолог | ||
Алдын алу,ағарту жұмыстары (ақпан) | |||||
Интернет сайттары жайында түсіндірме жұмыс | «Интернеттің пайдасы мен зияны» видео ролик | Ақпан | Педагог-психолог | ||
Ата-аналарға интернет сайттары бойынша жұмыс | Түсіндірме жұмыстары, кеңес беру, жадынама | Ақпан | Педагог-психолог | ||
ОЖСБ-ға мемлекеттік емтиханға дайындық жұмыстары- | 4-9 сынып оқушыларымен психологиялық жұмыстар | Ақпан | Педагог-психолог | ||
Диагностика (наурыз) | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша жұмыстар | « Кактус» ертегісін құру | наурыз | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша жұмыстар | «Әлемде жоқ жануар» проективті әдістемесі | наурыз | Педагог-психолог | ||
Түзету дамыту (наурыз) | |||||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша жұмыстар | « Еркін бала» тренинг жаттығулар | наурыз | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша жұмыстар | « Сезімімнің ішкі әлемі» тренинг | наурыз | Педагог-психолог | ||
Бітіруші сынып оқушыларымен жұмыс | «ҰБТ –ға арналған мотивация» видео ролик | наурыз | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру (наурыз) | |||||
Ата-аналармен жұмыс аутоагрессияның алдын алу бойынша | «Жасөспірімдік кезеңнің психологиялық ерекшеліктері» видео ролик | наурыз | Педагог-психолог | ||
Бітіруші сыныптармен жұмыс | «ҰБТ –ға сенімділігіңді арттыр» кеңес беру | наурыз | Педагог-психолог | ||
Мектеп ұжымымен жұмыс | Миды жаттықтыратын қызықты ойын жаттығулары | наурыз | Педагог-психолог | ||
Алдын-алу, ағарту (наурыз) | |||||
Құқықбұзушылықтың алдын алу жұмыстары | «Телефонға тәуелділік» Видео ролик | наурыз | Педагог-психолог | ||
Диагностика (сәуір) | |||||
Жоғары және орта буын оқушыларының агрессия деңгейін анықтау жұмыстары | Өз агрессияңды басқара аласың ба? Сауалнама | сәуір | Педагог-психолог | ||
Түзету дамыту (сәуір) | |||||
Бітіруші сыныптармен жұмыс | «Менің құндылықтарым» тренинг | сәуір | Педагог-психолог | ||
Жоғары және орта буын оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Сен агрессияңды қалай жеңесің» видео ролик | сәуір | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру, ағарту жұмыстары (сәуір) | |||||
Ата-анамен жұмыс | Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары « Отбасындағы әлеуметтік психологиялық реттеу және нығайту жолдары» видео роликтер | сәуір | Педагог-психолог | ||
Диагностика (мамыр) | |||||
Бітіруші сыныптардың ҰБТ алдында қобалжу деңгейін анықтау | «Стресс» тесті | мамыр | Педагог-психолог | ||
Түзету дамыту (мамыр) | |||||
Бітіруші сынып оқушыларының қобалжуының алдын алу бойынша жұмыстар | «ҰБТ- бұл жәй ғана сынақ» видеоролик | мамыр | Педагог-психолог | ||
Бастауыш буын оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Әлімжеттікке тап болсаң өзіңді қалай ұстауың керек? | мамыр | Педагог-психолог | ||
Орта буын оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Күйзеліс | мамыр | Педагог-психолог | ||
Жоғары буын оқушылар арасындағы кәсіби бағдар жұмысы | Мақсат қою және оған жету жолдарын білесіз бе? | мамыр | Педагог-психолог | ||
Кеңес беру (мамыр) | |||||
Ата-анамен жұмыс | Кеңес беру, жадынама, түсіндірме жұмыстары Сіздің балаңыз үшін мамандықты кім таңдайды? | Мамыр | Педагог-психолог | ||
Мектеп оқушыларына сұраныстар бойынша жеке жұмыстар жүргізу | Кеңес беру | мамыр | Педагог-психолог | ||
Бітіруші сыныптармен жұмыс | ҰБТ-ға дайындалудың тиімді жолдары. Кеңес беру | мамыр | Педагог-психолог | ||