10
январь
2022
Әдістемелік бірлестік туралы
Әдістемелік бірлестік туралы
ЕРЕЖЕ
І. Жалпы ережелер:
Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі әдістемелік қызметтік негізгі құрылымдық белгі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді.
Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша құрамында кемінде 5 мұғалім болған жағдайда құрылады. Әдістемелік бірлестіктерді құру олардың санына, құрамына өзгерістер енгізу мектеп директорының бұйрығымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік бірлестіктер тікелей директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарына бағынады.
ІІ. Әдістемелік бірлестіктің міндеті мен қызмет бағыттары:
Әдістемелік бірлестік төмендегідей міндеттерді шешу үшін құрылады:
-пән бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және жүргізу;
-өзара тәжірибе алмасу арқылы сабақ беру әдістемесін жетілдіру;
- педагог мамандардың кәсіби біліктілігін көтеру;
-педагогикалық эксперименттерді жүргізу;
-мектептің алға қойған мақсат, міндеттерін жүзеге асыруда оқу үдерісін ұйымдастыру;
Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс түрлері:
-оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің проблемалары бойынша педагогикалық эксперименттерді өткізу үшін олардың нәтижесін білім процесіне енгізу;
-оқу-әдістемелік мәселелер бойынша мұғалімдердің шығармашылық есептері, дөңгелек үстел, кеңестер, семинарлар т.б.
-оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің мәселелері бойынша әдістемелік бірлестіктің отырыстары;
-пән бойынша ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар;
-оқыту және тірбиелеу әдістемесі, жалпы педагогика және психология мәселелері бойынша дәрістер, баяндамалар және дискуссиялар;
-озат педагогикалық тәжірибені және басқару құжаттарының талаптарын зерттеп оқу-тәрбие процесіне енгізу;
-пән және әдістемелік апталықтарды өткізу;
-өзара сабаққа ену;
-оқу сабақтарының өткізу сапасын бақылау;
Әдістемелік бірлестік қызметінің негізгі бағыттары:
-пәндер бойынша білім деңгейінің қорытындыларын талдау;
-оқу жоспарының вариативтік бөлімдерін жасауға қатысу, оқу бағдарламаларындағы минимал көлем мен мазмұнға қойылатын талаптарға өзгерістер енгізу;
-оқу-әдістемелік және дидактикалық материалдарды талдау;
-пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу;
-пәндерді оқыту әдістемесі бойынша баяндамалар дайындау және талқылау;
-оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру;
-жетекшілік жасау және бақылау мәселелерін қарастыру;
-оқытудың жаңа технологияларын іздеу және енгізу бойынша педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу;
-оқу пәндерін өту әдістемесін жетілдіру және тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік бірлестік ішінде және әдістемелік бірлестіктер арасында өзара сабаққа енуді ұйымдастыру;
-пәндер бойынша сайыстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу туралы ережелер жасау.
Қазақстан тарихы, география,химия,биология пәндер әдістемелік бірлестігі
Әдістемелік тақырыбы: «Сабақта дамыта оқыту әдістерін пайдалана отырып оқушылардың белсенділігін арттыру.
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби шеберлігінің шыңдалып өсуіне жағдай туғыза отырып, жан-жақты дамыған өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны тәрбиелек және сапалы білім беру жұмысының озық әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану
Міндеттері:
Бекітемін
Мектеп директоры: С.Омарбекова.
Х.Әлімжан атындағы №12 негізгі орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Химия,биология,география,қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндері әдістемелік бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс
Жоспары
Ә.Б.Ж. М.Мамадярова
ЕРЕЖЕ
І. Жалпы ережелер:
Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі әдістемелік қызметтік негізгі құрылымдық белгі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді.
Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша құрамында кемінде 5 мұғалім болған жағдайда құрылады. Әдістемелік бірлестіктерді құру олардың санына, құрамына өзгерістер енгізу мектеп директорының бұйрығымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік бірлестіктер тікелей директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарына бағынады.
ІІ. Әдістемелік бірлестіктің міндеті мен қызмет бағыттары:
Әдістемелік бірлестік төмендегідей міндеттерді шешу үшін құрылады:
-пән бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және жүргізу;
-өзара тәжірибе алмасу арқылы сабақ беру әдістемесін жетілдіру;
- педагог мамандардың кәсіби біліктілігін көтеру;
-педагогикалық эксперименттерді жүргізу;
-мектептің алға қойған мақсат, міндеттерін жүзеге асыруда оқу үдерісін ұйымдастыру;
Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс түрлері:
-оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің проблемалары бойынша педагогикалық эксперименттерді өткізу үшін олардың нәтижесін білім процесіне енгізу;
-оқу-әдістемелік мәселелер бойынша мұғалімдердің шығармашылық есептері, дөңгелек үстел, кеңестер, семинарлар т.б.
-оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің мәселелері бойынша әдістемелік бірлестіктің отырыстары;
-пән бойынша ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар;
-оқыту және тірбиелеу әдістемесі, жалпы педагогика және психология мәселелері бойынша дәрістер, баяндамалар және дискуссиялар;
-озат педагогикалық тәжірибені және басқару құжаттарының талаптарын зерттеп оқу-тәрбие процесіне енгізу;
-пән және әдістемелік апталықтарды өткізу;
-өзара сабаққа ену;
-оқу сабақтарының өткізу сапасын бақылау;
Әдістемелік бірлестік қызметінің негізгі бағыттары:
-пәндер бойынша білім деңгейінің қорытындыларын талдау;
-оқу жоспарының вариативтік бөлімдерін жасауға қатысу, оқу бағдарламаларындағы минимал көлем мен мазмұнға қойылатын талаптарға өзгерістер енгізу;
-оқу-әдістемелік және дидактикалық материалдарды талдау;
-пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу;
-пәндерді оқыту әдістемесі бойынша баяндамалар дайындау және талқылау;
-оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру;
-жетекшілік жасау және бақылау мәселелерін қарастыру;
-оқытудың жаңа технологияларын іздеу және енгізу бойынша педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу;
-оқу пәндерін өту әдістемесін жетілдіру және тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік бірлестік ішінде және әдістемелік бірлестіктер арасында өзара сабаққа енуді ұйымдастыру;
-пәндер бойынша сайыстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу туралы ережелер жасау.
Қазақстан тарихы, география,химия,биология пәндер әдістемелік бірлестігі
Әдістемелік тақырыбы: «Сабақта дамыта оқыту әдістерін пайдалана отырып оқушылардың белсенділігін арттыру.
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби шеберлігінің шыңдалып өсуіне жағдай туғыза отырып, жан-жақты дамыған өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлғаны тәрбиелек және сапалы білім беру жұмысының озық әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану
Міндеттері:
- ҚР-ның «Білім туралы заңы мен тіл туралы заңын басшылыққа ала отырып, білім беру мен оқытудың сапасын арттыру.
- Сабақта жеке тұлғаның рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, интеллектуалдық, азаматтық тәрбие беру.
- Оқушылардың ғылыми танымдық қабілетін дамыту.
- Білім сапасын көтеру мақсатында жаңа технологияны жүйелі қолдану.
- Оқушының өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі басқару, шешім таба білу механизмдерін қалыптастыру.
- Нәтижеге бағытталған білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру.
- Мұғалімнің өзіндік білім көтеру жұмыстарын бірлестік отырысы барысында талқылау.
- Қалалық оқу бөлімінің қазақ тілі мен әдебиет әдістемелік орталығы ұйымдастыратын іс-шараларға қатысу.
- Дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру.
- Пән олимпиадаларына дайындық.
- Әдістемелік бірлестіктің жұмысын жандандыру.
Бекітемін
Мектеп директоры: С.Омарбекова.
Х.Әлімжан атындағы №12 негізгі орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Химия,биология,география,қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндері әдістемелік бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс
Жоспары
Р/с | Жұмыстың негізгі бағыттары | Орындалу мерзімі | Жауаптылар |
1 | 2 | 3 | 4 |
I.Оқыту үрдісін ұйымдастыру | |||
1 | Әдістемелік пән бірлестік жұмысын жоспарлау. (жоспар) 2021-2022 оқу жылынада «ҚР жалпы білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы»әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру. Мұғалімдердің диагностикалық картасын жасау. | тамыз | М.Мамадярова |
2 | Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды даярлау қолтаңбалы,таңдау курстарының күнтізбелік -тақырыптық жоспарлар даярлау. | тамыз | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
3 | Әдістемелік бірлестік отырыстарын ұйымдастыру (Қосымша 1 | тамыз | М.Мамадярова |
4 | Химия,биология,география, қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндері бойынша бақылау жұмыстарының материалдарын даярлау. | Қыркүйек,қазан,желтоқсан, наурыз,мамыр | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
5 | Химия,биология,география,қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндері бойынша бақылау жұмыстарын өткізу (Қосымша 2) | Қыркүйек,қазан,желтоқсан, наурыз,мамыр | М.Мамадярова Пән мұғалімдері |
6 | Химия,биология,география,қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндерінің апталығын өткізу (Қосымша 3) | М.Мамадярова Пән мұғалімдері | |
7 | Тоқсандық,жарты жылдық ,жылдық есептерді өткізу | Жыл бойы | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
8 | Білім сапасына жүйелі түрде қадағалау жүргізу | Үнемі | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
9 | Оқу үлгерімі төмендеген оқшылармен жұмыс жоспары Қосымша 4 | Үнемі | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
10 | ОЖСБ дайындық Қосымша 5 | Жыл бойы | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
11 | Оқушыларды мектепішілік,қалалық және республикалық олимпиадаға қатыстыруға дайындық жүргізуді үйымдастыру | Үнемі | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
12 | Мектепішілік олимпиада өткізу | Қараша | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
13 | Химия,биология,география, қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық, пәндері мұғалімдерінің семинар, конференциялар т.б.іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру | Жыл бойы | М.Мамадярова Пән мұғалімдері |
14 | Қорытынды аттестаттау емтихандарына даярлау Қосымша 6 | Сәуір-мамыр | М.Мамадярова Пән мұғалімдері |
11.Кәсіби өсу және педагогикалық шеберлігін шындау |
1 | Өзара сабаққа қатысу | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
2 | Химия,биология қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық, пәндері мұғалімдерінің семинар, конференциялар т.б.іс-шараларда жинақталған білімдерін ортаға салу | Жыл бойы | М.Мамадярова |
3 | Ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар өткізу кестесі Дәстүрлі,дәстүрлі емес Қосымша 7 | Жыл бойы | Пән мұғалімдері М.Мамадярова |
4 | Кәсіби басылымдардағы үздік мақалаларға талдау жүргізу | Жыл бойы | Пән мұғалімдері М.Мамадярова |
5 | Пән мұалімдерінің өз білімін жетілдіру тақырыптарын бекіту | Қыркүйек | М.Мамадярова |
6 | Мұғалімдердің біліктілігін көтеру,семинар, курстарға қатысуын ұйымдастыру | Жыл бойы | М.Мамадярова |
6 | Химия,биология,география, қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық, пәндерінің апталығын өткізу (Қосымша 3) | М.Мамадярова пән мұғалімдері | |
7 | Жана технологияларды сабақтарда пайдалану | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
111.Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету | |||
1 | Жас мамандардың тізімін анықтау. Оларға тәлімгерлер бекіту | Қыркүйек | М.Мамадярова |
2 | Тәлімгерлердің жас мамандармен жүргізетін жұмыстарының жоспарын құру Қосымша 8 | Қыркүйек | М.Мамадярова тәлімгер |
3 | Жас маманның тәлімгерімен бірлесе жүргізетін жұмыс жоспары Қосымша 9 | Қыркүйек | Жас маман |
4 | Тәлімгер педагогтардың сабақтарына қатысып тәжірибе алмасу | Жыл бойы | Жас маман |
5 | Жас маманның жинақ папкасы | Жыл бойы | Жас маман |
6 | Жас маманға әдістемелік көмек көрсету | Жыл бойы | М.Мамадярова тәлімгер |
7 | Жас маманның тәлімгерлерден алған дәрісінің есебін қорытындылау Дарынды балалармен жұмыс | Мамыр | М.Мамадярова |
1 | Химия,биология,география, қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, құқық пәндерге дарындылығын анықтау жұмыстарын жүргізу.Дарынды балалар тобын құру | Қыркүйек | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
2 | Оқушылардың дарындылығын дамыту үшін жүргізілетін жұмыс жоспарын құру Қосымша 10 | Қыркүйек | М.Мамадярова |
3 | Дарынды балаларды ғылыми-практикалық конференцияларға,семинарларға қатыстыру | Жыл бойы | М.Мамадярова |
4 | Оқушыларды ғылими-жоба сайыстарына қатыстыру | Жыл бойы | М.Мамадярова пән мұғалімдері |
5 | Дарынды оқушыларды аудандық, қалалық, республикалық олимпиадаларға қатыстыру | Жыл бойы | М.Мамадярова Пән мұғалімдері |