Гуманитар бағытының пәндері әдістемелік бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары » Әлімжан НОМ
Түркістан облысы
Мақтарал ауданы білім бөлімінің
"Әлімжан атындағы жалпы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Гуманитар бағытының пәндері әдістемелік бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
30
август
2021

Гуманитар бағытының пәндері әдістемелік бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

Гуманитар бағытының пәндері әдістеме бірлестігінің

2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары


Тақырыбы:  Заманауй сабақты оқушылардың сапалы білімін жетілдіруде қолдану.   


Мақсаты:    Пән мұғалімдерінің касібі деңгейін осіру, олардың методикалық , интелектуалдық қабілеттерін дамыған ізгілікті дуние танымы қалыптасқан, танымдық іс әрекеттерге дайын, жоғары мәдениетті тұлғаны қалыптастыру

Мемлекеттік бағдарламаны жүзеге асыру;

Мұғалімдердің барлық жұмыс түрлерін жүйелеу;

Әдістемелік жұмыстарды және мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін арттыру жұмыстарын ұйымдастыру;

Оқу бағдарламаларын жоспарлау және нақтылау;

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері мен түрлерін енгізу және тәжірибе алмасу.


Міндеті: Қазақстан Республикасы Білім беру Стандартына сәйкес білім беру

Әдістеме бірлестігі мен мектеп көлеміндегі тақырыптарды оқыту-

дың жаңа технологияларының әдістерін сабаққа енгізу,талдау және дамыту арқылы іске асыру;

Мұғалімдердің білімдерін жетілдіруге арналған оқу семинарларын ұйымдастыру;

Семинарларға,педогогикалық оқу ,т.б. іс-шараларға қатысу.

Гуманитар бағытындағы пән мұғалімдерініңӘБ жұмысының ұйымдастырылуы мен құрылымы

ӘБ мақсаты білім сапасын қамтамасыз ету, біріккен ізденіс арқасында білім беру үдерісін тиімді ету, педагогикалық іс-әрекеттің озат үлгілерімен танысып, іске асыру, ұстаздардың өзара  кәсіби қарым-қатынас жасауына жағдай туғызу, оқушының оқу әрекеті мен мұғалімнің кәсіби іс-әрекетін бағалау өлшемдерін, талаптарын шығару .ӘБ жұмысы ЕРЕЖЕ негізінде жүргізіледі де екі бағытты қамтиды: ұйымдастыру және оқу-әдістемелік.

Ұйымдастыру іс-әрекетіне:

– ӘБ мұғалімдерінің жалпы мінездемесі (білімі, өтілі, санаты, аттестаттаудан өткен мерзімі, біліктілігін жоғарылатуы, өзіндік білімін дамыту тақырыбы, мектепішілік ӘБ жұмысына қатысуы);

– Ұстаздардың жеке кәсіби деңгейінің диагностикасы;

– Белгілі бір мерзімге жұмыс жоспары;

– ӘБ кәсіби портфолиосын жасау;

– ӘБ іс құжаттарын жүргізу

Оқу-әдістемелік бағытқа :

– Білім беру үдерісін талдау;

– Мұғалімдердің біліктілігін арттыру үшін түрлі әрекеттерді жоспарлау;

– Білім беру жүйесінің түрлі нормативті-құқықтық құжаттарымен танысу;

– Мектепішілік, ӘБ әдістемелік іс-әрекетіне араластыру арқылы мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық мәдениетін жетілдіру;

– Пәнді оқытудағы қиын тақырыптарды оқыту әдімтемесі мен әдістерін бірігіп құру;

– Ұстаздарға, оқушыларға, ата-аналарға пәнді оқытуға байланысты ұсыныстар дайындау;

– Пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын қадағалап отыру; жаңа әдістемелерді, білім беру үдерісінің технологияларын сынау, қабылдау;

– Зерттеу жұмыстарын жүргізу;

– Өзара сабақтарға кіру;

– Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе үлгілерімен танысу, оларды ӘБ мұғалімдерінің әрекетінде қолдану;

– Оқушыларды түрлі сайыстарға, ойындарға (марафон, олимпиада, т.с.с.) дайындау;

– Пән бойынша сыныптан тыс іс-шараларды дайындап өткізу.

Бекітемін:                               

Мектеп директоры:                           С. Омарбекова


Гуманитар бағытының пәндері әдістемелік бірлестігінің

2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

Р/с

Жұмыстың негізгі бағыттары

Орындалу мерзімі

Жауаптылар

1

2

3

4

І. Оқыту үрдісін ұйымдастыру

1

Әдістемелік бірлестіктің жылдық жоспарын құру

Тамыз

Курбанова М.

2

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды даярлау

Тамыз

Курбанова М.

пән мұғалімдері

3

Әдістемелік бірлестік отырыстарын  ұйымдастыру (Қосымша 1)

Тамыз

Курбанова М.

4

Гуманитар бағытының пәндерінен бөлім бойынша жиынтық бағалау  ушін материалдар  даярлау

Тамыз, үнемі

ӘББ, пән мұғалімдері

5

Гуманитар бағытының пәндері бойынша

 ББЖБ жұмыстарын өткізу 

үнемі

ӘББ, пән мұғалімдері

6

Гуманитар бағытының апталығын өткізу

Тізімге байланысты

ӘББ, пән мұғалімдері

7

Тоқсандық, жарты жылдық, жылдық есептерді өткізу.

Жыл бойы

Курбанова М.

8

Білім сапасына жүйелі түрде қадағалау жүргізу

Үнемі

Курбанова М.  пән мұғалімдері

9

Оқу үлгерімі төмендеген оқушылармен жұмыс жоспары (Қосымша 2)

Үнемі

ӘББ, пән мұғалімдері

10

Электрондық журналмен жұмыс істеуді қалыптастыру

үнемі

Пән мұғалімдері

11

Оқушыларды мектепішілік, қалалық және республикалық олимпиадаға қатыстыруға дайындық жүргізуді ұйымдастыру

Үнемі

  ӘББ,      пән мұғалімдері

12

Мектепішілік олимпиада өткізу

Қараша

пән мұғалімдері

13

Ұлттық бірыңғай тестілеуге, мемлекет аралық бақылауға дайындық 

Жыл бойы

Кугенбаева Г.

14

Гуманитар бағытының пәндері мұғалімдерінің семинар, конференциялар т.б. іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру

Жыл бойы

Курбанова М.

15

Қорытынды аттестаттау емтихандарына даярлау (Қосымша 3)

Сәуір-мамыр

Пән мұғалімдері

16

Ағылшын пәнінің  апталығын өткізу

ақпан

Егамбердиева С.

17

Болашаққа бағдар: «Рухани жаңыру» тақырыбы бойынша сыныптан тыс іс шаралар өткізу

ақпан

Пән мұғалімдері

18

«Ең үздік пән  кабинеті» байқауы

ақпан

Пән мұғалімдері

ІІ. Кәсіби өсу жәнепедагогикалық шеберлігін шыңдау

1

Өзара сабаққа қатысу

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

2

Гуманитар бағытының пәндері мұғалімдерінің семинар, конференциялар т.б. іс-шараларда жинақтаған білімдерін ортаға салу

Жыл бойы

ӘББ.

3

Ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар өткізу  (дәстүрлі, дәстүрлі емес)

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

4

Кәсіби басылымдардағы үздік мақалаларға талдау жүргізу

Жыл бойы

Курбанова М.

пән мұғалімдері

5

Пән мұғалімдерінің өз білімін жетілдіру тақырыптарын бекіту

Қыркүйек

Курбанова М.

6

Мұғалімдердің біліктілігін көтеру семинар, конференция, курстарға қатысуын ұйымдас-тыру

Жыл бойы

Курбанова М.

7

Жаңа технологияларды сабақтарда пайдалану

Жыл бойы

Пән мұғалімдері


ІІІ. Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету

1

Жас мамандардың тізімін анықтау. Оларға тәлімгерлер бекіту

Қыркүйек

Курбанова М.

2

Тәлімгерлердің  жас мамандармен жүргізетін жұмыстарының жоспарын құру (Қомысша 4)

Қыркүйек

Курбанова М.

Тәлімгерлер

3

Жас маманның тәлімгермен бірлесе жүргізетін жұмыс жоспары (Қосымша 5)

Қыркүйек

Тәлімгерлер

4

Тәлімгер педагогтардың сабақтарына қатысып, тәжірибе алмасу

Жыл бойы

Жас мамандар

5

Жас маманның жинақ папкасы

Жыл бойы

Жас мамандар

6

Жас маманға әдістемелік көмек көрсету

Жыл бойы

      ӘББ, тәлімгерлер

7

Жас маманның тәлімгерден алған дәрісінің есебін қорытындылау

Мамыр

ӘББ, пән мұғалімдері

ІV. Дарынды балалармен жұмыс

1

Оқушылардың қоғамдық пәндер бағытындағы пәндерге дарындылығын анықтау жұмыстарын жүргізу. Дарынды балалар тобын құру

Қыркүйек

ӘББ, пән мұғалімдері

2

Оқушылардың дарындылығын дамыту үшін жүргізілетін жұмыс жоспарын құру

(Қосымша 6)

Қыркүйек 

Курбанова М.

3

Дарынды балаларды ғылыми–практикалық конференцияларға, семинарларға қатыстыру

Жыл бойы

   ӘББ, пән мұғалімдері

4

Оқушыларды ғылыми-жоба сайыстарына қатыстыру

Жыл бойы

   ӘББ, пән мұғалімдері

5

Дарынды оқушыларды аудандық, қалалық, республикалық олимпиадаларға қатыстыру

Жыл бойы

   ӘББ, пән мұғалімдері

V. Шығармашылық жұмыс жүргізу

1

Мұғалімдердің шығармашылық конкурстарына қатысуын ұйымдастыру

Жыл бойы

Курбанова М.

2

Пән мұғалімдерінің кәсіби білімін көтеру жоспарын жасау, бекіту (Қосымша 7)

Қыркүйек

Курбанова М.

3

Шығармашылық жұмыспен айналысатын мұғалімдердің  жұмысын жинақтау, тарату


Жыл бойы

ӘББ, пән мұғалімдері

4

Біліктілік санатын көтеру үшін аттестаттаудан өтуге өтініш берген мұғалімдер тізімін жасау

Жыл бойы

Курбанова М.



Дайындаған:                Курбанова М.